Politika kvality

Nemocnice ve Frýdku-Místku, p.o. poskytuje pacientům zdravotní péči na náležité odborné úrovni a usiluje přitom o neustálé zvyšování kvality poskytovaných služeb a vytváření bezpečného prostředí.

K tomuto nemocnice využívá nástroje:

  • interní a externí hodnocení kvality a bezpečí poskytovaných služeb,
  • reakce na průběžné vyhodnocování kvality a bezpečí poskytovaných služeb, tzn. odstraňování zjištěných nedostatků a potencionálních chyb,
  • optimalizace systému a procesů v rámci eliminace příčin vzniku nedostatků,
  • vzdělávání a výcvik zaměstnanců nemocnice,
  • sledování spokojenosti pacientů, zaměstnanců a dalších osob s poskytovanými službami s cílem zvýšení této spokojenosti,
  • analyzování rizik bezpečnosti prostředí s cílem snížení či eliminace rizik,
  • standardizace a optimalizace hlavních procesů realizovaných v nemocnici,
  • osobní angažovanost a aktivita k plnění požadavků a udržování efektivnosti systému kvality,
  • dostatečná informovanost a individuální přístup při péči o pacienty,
  • jednání zaměstnanců nemocnice v souladu s etickým kodexem,
  • stanovování a dosahování dílčích cílů kvality v souladu s touto politikou kvality,
  • udržování a zefektivňování systému managementu kvality na oddělení Centrální sterilizace (EN ISO 13485) a na klinických laboratořích (EN ISO 15189).

 

Při poskytování zdravotních služeb svým pacientům, se zaměstnanci nemocnice řídí mottem:
„Člověk je zrozen k vzájemné pomoci. L. A. Seneca".

Používáním tohoto webu souhlasíte s použitím cookies pro zobrazení cíleného obsahu, reklamy a pro účely sledování návštěvnosti.     OK     Další informace