Politika kvality
Nemocnice ve Frýdku-Místku, p.o. poskytuje pacientům zdravotní péči na náležité odborné úrovni a usiluje přitom o neustálé zvyšování kvality poskytovaných služeb a vytváření bezpečného prostředí.
K tomuto nemocnice využívá nástroje:
- interní a externí hodnocení kvality a bezpečí poskytovaných služeb,
- reakce na průběžné vyhodnocování kvality a bezpečí poskytovaných služeb, tzn. odstraňování zjištěných nedostatků a potencionálních chyb,
- optimalizace systému a procesů v rámci eliminace příčin vzniku nedostatků,
- vzdělávání a výcvik zaměstnanců nemocnice,
- sledování spokojenosti pacientů, zaměstnanců a dalších osob s poskytovanými službami s cílem zvýšení této spokojenosti,
- analyzování rizik bezpečnosti prostředí s cílem snížení či eliminace rizik,
- standardizace a optimalizace hlavních procesů realizovaných v nemocnici,
- osobní angažovanost a aktivita k plnění požadavků a udržování efektivnosti systému kvality,
- dostatečná informovanost a individuální přístup při péči o pacienty,
- jednání zaměstnanců nemocnice v souladu s etickým kodexem,
- stanovování a dosahování dílčích cílů kvality v souladu s touto politikou kvality,
- udržování a zefektivňování systému managementu kvality na oddělení Centrální sterilizace (EN ISO 13485) a na klinických laboratořích (EN ISO 15189).
Při poskytování zdravotních služeb svým pacientům, se zaměstnanci nemocnice řídí mottem:
„Člověk je zrozen k vzájemné pomoci. L. A. Seneca".