Ceník placených úkonů a služeb technického a administrativního charakteru (platnost od 1.1.2022)

Oddělení patologie

číslo úkonu placený úkon cena včetně DPH (Kč) sazba DPH (%) aktualizace / platnost od
2001a uložení zemřelých-pohř.služby nad 48 hodin (za každý započatý den) 480 21 29.5.2012

 

Centrální sterilizace

číslo úkonu placený úkon cena včetně DPH (Kč) sazba DPH (%) aktualizace / platnost od
2101a sterilizace v parním sterilizátoru - LUKASTERIK "A" 30 21 1.1.2020
2102 sterilizace v parním sterilizátoru - LUKASTERIK "B" 45 21 1.1.2020
2103 sterilizace v parním sterilizátoru - LUKASTERIK "C" 115 21 1.1.2020
2104 sterilizace formaldehydem - kombinovaný obal malý (A) 41 21 1.1.2020
2105 sterilizace formaldehydem - kombinovaný obal střední (B) 106 21 1.1.2020
2110 za nevyužití smluvní sterilizace za jedno pololetí 666 21 1.1.2020
2111 sterilizace plazmová - malý obal TYVEK A 85 21 1.1.2020
2112 sterilizace plazmová - velký obal TYVEK B 95 21 1.1.2020

 

Úsek provozně-technického náměstka

číslo úkonu placený úkon cena včetně DPH (Kč) sazba DPH (%) aktualizace / platnost od
  Prodej nevyzvednutých porcí ze stravovacího provozu pro zaměstnance:      
2220 cena za porci (celý odebraný oběd) 43 15 27.6.2023
2221 cena za polévku 10 15 27.6.2023
2222 příloha 10 15 27.6.2023
2223 porce omáčky 10 15 27.6.2023
2224 porce masa navíc 17 15 27.6.2023
2225 cena za porci (bez polévky) 33 15 27.6.2023
2230 úhrada nákladů na zadávací dokumentaci poskytnutou v rámci konání výběrových řízení-dle (veřejné zákazky)   21  
2231 úhrada nákladů za ztrátu parkovací karty 500 21  
2232 parkovací poplatek - prvních 20 minut zdarma, každá další započatá hodina 20,- (maximální však 500,-Kč vč. 21%) 20 21  
2233 záloha na jednu ID kartu 240 21  
2234 osoby a firmy s nájemní smlouvou s nemocnicí (za kalendářní rok a jednu kartu), netýká se nájemní smlouvy na garáž 1 200 21  
2237 organizace a jiné firmy a jejich zaměstnanci působící v areálu nemocnice (za kalendářní rok a jednu ID kartu) 3 600 21  
2241 prezentace firmy na poradě primářů (15 min.) 5 040 21 1.1.2013
2242 prezentace firmy na celoústavním semináři (15 min.) 3 030 21 1.1.2013
2243 prezentace firmy na poradě vrchních sester (15 min.) 1 010 21 1.1.2013
2244 pořádání odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí včetně lektorských činností, účast na celoústavním semináři pro cizí zaměstnance 200 21  
2245 Deníček mého dětství 130 21  
  náklady na dobírku - poukázka A 62    
  náklady na balení 38    
2246 pořádání odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí včetně lektorských činností (více kreditů) 350 21  
2247 Sanace a úklid prostor znečištěných kouřením 3 650 21 1.11.2019
2248 Jednorázový poplatek za nevrácení parkovací karty při ukončení parkovného (osoba i firma) 300 21 1.2.2020
2249 Konzultace nutriční terapeutky (60 min.) 550 15 1.10.2021
2250 Strava průvodce k dítěti - dětská denní klinika (1den) 175 15 4.7.2022
2251 Strava dítě - dětská denní klinika (1den) 150 15 4.7.2022
2252 Celodenní strava pro doprovod rodičky-rodinný pokoj (1den) 230 15 27.6.2023
2253 Strava doprovod rodičky-rodinný pokoj (1den) - svačina+oběd 175 15 27.6.2023

 

Úsek sekretariátu ředitele

číslo úkonu placený úkon cena včetně DPH (Kč) sazba DPH (%) aktualizace / platnost od
2600 Sekretariát ředitele:      
2601 pořízení kopie stížnostního spisu za A4 formát 1 strana 3 21  
2900 Knihovna:      
  Registrační poplatek:      
2901 externí uživatelé / z jiných zdrav. zařízení (za rok) 200 10 1.5.2020
2902 studenti (za rok) 100 10 1.5.2020
2903 jednorázový poplatek za výpůjčku 1 titulu 30 10 1.5.2020
  Poplatky za upomínky pro uživatelé lékařské knihovny:      
2904 1. Upomínka 20 10 1.5.2020
2905 2. Upomínka 30 10 1.5.2020
2906 3. Upomínka 60 10 1.5.2020
2907 4. Upomínka 100 10 1.5.2020
  Poplatky (archív)      
2908 vyhledávání hodiny porodu v archívu 60 21  
  Rešerše pro externí uživatele:      
2412 v anglickém jazyce 1 rok 50 21  
2413 v anglickém jazyce 2 roky 80 21  
2414 v anglickém jazyce 3 roky 120 21  
2415 v anglickém jazyce 5 let 180 21  
2416 v českém jazyce 1 rok 18 21  
2417 v českém jazyce 2 roky 36 21  
2418 zhotovení kopií ( např. zdravotnické dokumentace, např. dokladu v souvislosti s žádostí dle z.č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím - formát A4 - 1 strana 3 21 1.6.2013
2419 cirkulace odborných časopisů jiným knihovnám, ústavům - 1 zahraniční titul - ročně 300 21  
2420 zhotovení kopií ( např. zdravotnické dokumentace, např.dokladu v souvislosti s žádostí dle z.č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ) - formát A4 - 1 oboustranná 4 21 1.6.2013
2426 Mimořádně rozsáhlé vyhledání informací dokladů v souvislosti s žádostí dle z.č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, a to za každou započatou hodinu 200 21 4.11.2022
2427 Předání informací na CD, pokud tuto formu vyžaduje žadatel v souvislosti s žádostí dle z.č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím 100 21 4.11.2022
2428 Předání informací na DVD, pokud tuto formu vyžaduje žadatel v souvislosti s žádostí dle z.č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím 100 21 4.11.2022
2429 Náklady spojené s požadovanou poštovní službou dle skutečných nákladů dle provozovatele poštovních služeb např. 50g, 100g, 500g, 1kg, a to v souvislosti s žádostí dle z.č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím   0 4.11.2022
2430 Náklady spojené s požadovanou poštovní službou doporučenou dle skutečných nákladů dle provozovatele poštovních služeb např. 50g, 100g, 500g, 1kg a to v souvislosti s žádostí dle z.č.106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím   0 4.11.2022

 

Odbor informačních technologií

číslo úkonu placený úkon cena včetně DPH (Kč) sazba DPH (%) aktualizace / platnost od
2421 pronájem dataprojektoru, mimo akce spolupořádané Nemocnicí ve Frýdku - Místku, p.o. (4 hod.) 2 220 21 1.1.2013
  * dataprojektor Epson EMP-800 2 220 21 1.1.2013
  * kabeláž 2 220 21 1.1.2013
  * instalace 2 220 21 1.1.2013
  * plátno 2 x 1,8 m 2 220 21 1.1.2013
  * doprava do 15 km 2 220 21 1.1.2013
  * obsluha 2 220 21 1.1.2013
2422 každá další započatá hodina 300 21  
2423 doprava nad 15 km (každý další kilometr) 18 21  
2424 zhotovení kopií zdravotnické dokumentace - formát A4 - 1strana (Recepce) 3 21  
2425 úhrada za jednodenní provoz vlastního notebooku (za 1 den) - mimo nadstandartní pokoj 12 21  

 

Pokladna

číslo úkonu placený úkon cena včetně DPH (Kč) sazba DPH (%) aktualizace / platnost od
2500 vystavení duplicitního dokladu 50 21  

 

Rehabilitace

číslo úkonu placený úkon cena včetně DPH (Kč) sazba DPH (%) aktualizace / platnost od
2600 Brožura na cvičení DNS-bolesti zad 9 21 19.1.2015

 

Úsek náměstka pro ošetřovatelskou péči

číslo úkonu placený úkon cena včetně DPH (Kč) sazba DPH (%) aktualizace / platnost od
2700 Akreditovaný kvalifikační kurz - sanitář - zaměstnanec
(min. 10 osob)
3 000 21 1.11.2019
2701 Akreditovaný kvalifikační kurz - sanitář
(min. 10 osob)
5 900 21 1.11.2019
2703 poplatek za stáž nelékaři (osoba/prac.den) 200 21 1.11.2019

 

Úsek náměstka pro léčebnou péči

číslo úkonu placený úkon cena včetně DPH (Kč) sazba DPH (%) aktualizace / platnost od
2800 poplatek za stáž lékaři (osoba/prac.den) 250 21 1.11.2019

Přihlášení k mému účtu

Přes facebook

nebo

E-mail / Login:
Heslo:

Zapomenuté heslo

Nemáte účet? Registrujte se.

Nastavení cookies

Podrobnější informace o použití cookies na našem webu naleznete zde.

Tato webová stránka používá cookies

K zajištění funkčnosti a analýze návštěvnosti na našem webu používáme soubory cookies. Kliknutím na tlačítko Povolit vše souhlasíte s využívaním cookies.

Nastavení cookies můžete upravit kliknutím na tlačítko Nastavení.

Další informace »